حفاظ چمنی چیست؟

امنیت همیشه مسئله مهمی برای همه ما بوده است. اینکه فضای خانه و حیاط یا محل کار ما نیز ایمن باشد بسیار مهم است.مردم به دنبال این هستند که با پوشاندن دیوار ها،باغ یا مکان زندگی خود امنیت را برای خود فراهم کنند. بسیاری از مردم ترجیح میدهند که برای بستن باغ یا حیاط خود از نرده برای پوشش استفاده کنند.در زمان های قدیم، مردم از چوب و تنه های درختان به عنوان نرده استفاده می کردند. بعد ها، توری فلزی یا فنس بین مردم مرسوم شد و مردم با فنس های فلزی و توری  باغ یا زمین خود را خود را حصار کردند.

اما توری های فلزی چندان زیبایی نداشتند و با فضای سبز باغ  تضاد ایجاد می‌کردند. امروزه انواع مختلفی از این فنس ها وجود دارد . بسیاری از مردم ترجیح میدهند از فنس چمنی برای پوشش باغ یا دیوار خود استفاده کنند. حفاظ چمنی، پنل دیوار چمن مصنوعی، پوشش دیوار چمن مصنوعی همه این نام ها معانی مشابهی دارند.

 

ویژگی های حفاظ چمنی:

حفاظ چمنی با ظاهری شبیه به بوته های گیاه از جنس سیم گالوانیزه ساخته شده پوشش چمن مصنوعی  بر روی آن پیچیده شده است. همچنین برای طراوت محیط و مصنوعی دیده نشدن آن از رنگ سبز برای این پوشش استفاده می شود. فنس چمنی یا حفاظ چمنی را می توان در اندازه های مختلف تولید کرد. نگهداری از باغ هایی که دارای این حفاظ ها هستند بسیار آسان است. به راحتی می توان آنها را با آب شستشو داد و آنها را تمیز کرد. فنس چمنی نیاز به تعمیر و نگهداری خاصی ندارد.

 

دیوار چمن مصنوعی،فنس چمنی

 

از حفاظ چمنی برای حصار کردن بالکن نیز می توان استفاده کرد. انواع چمن دیواره مصنوعی یا حفاظت چمنی برای دکوراسیون و حفاظت از باغ و حیاط در اندازه های مختلف استفاده می شود و به دلیل هماهنگ بودن ظاهری آن به طراوت و زیبایی محیط می افزایند.